woensdag 6 januari 2016

Zo Skin Health & een winactie! (Gesloten)

Hoi allemaal,

Vandaag voor jullie een review van 2 producten van Zo Skin Health.

Offects Exfoliating Cleanser.
Het is een fijne reiniging voor je gezicht. Het is een stevige gel met vitamine E bolletjes.
Het verwijderd de dode huidcellen van je gezicht.
De laatste restjes make-up worden ook verwijderd. Ik gebruik deze 'peeling' onder de douche. Je hebt er maar een beetje voor nodig en doordat het een stevige gel is, laat ik deze even intrekken op mijn gezicht. Zo heeft de gel genoeg tijd om mijn huid een boost te geven.
De stevige gel ruikt erg lekker fris en geeft je een SPA gevoel!

Het geeft een boost aan je collageenproductie. En het is erg goed dat er bolletjes vitamine E in verwerkt zijn. Dit is een van de meest belangrijke anti-oxidanten voor een gezonde huid.

Ossential Daily Power Defense.
Dit is een heerlijk serum! Aller eerst omdat het in een handig pomp-systeem zit zodat je bijvoorbeeld niet met je vingers in een potje hoeft.
Ten tweede zorgt het ook nog eens erg goed voor je huid. Het serum werkt de hele dag door om je cellen te herstellen en te beschermen. Dit serum helpt ook om toekomstige schade te voorkomen!! Ook stimuleert het de celactiviteit zodat de huid zich kan verjongen!
Het serum is wit en smeert fijn uit!
Het verminderd zichtbare lijntjes maar ook de zichtbaarheid van hyperpigmentatie!
De serum egaliseert je huid niet alleen maar verstevigd ook je huid!
Gebruik dit product elke ochtend na het reinigen. En vergeet je hals niet.

*** De winactie ***
Deze twee producten kan je winnen!

Wat moet je doen om deze twee fijne producten van ZO Skin Healt te winnen?
*Volg mij op Instagram. instagram blogbydominique
*Like mijn Facebookpagina. Facebook Blogbydominique
*Like Zo Skin Healt op Facebook. Facebook ZO skin healt
*Reageer op dit artikel met de stappen die je hebt gedaan, laat ook je e-mailadres achter!

Wil je een extra lootje?
Dat kan. Tag dan 3 of meer vriendinnen onder het bericht van dit artikel op Facebook en/of Instagram.
Nog een extra lootje?
Deel dan mijn bericht op Facebook en/of Instagram.

Op 2 februari sluit de winactie. Op 3 februari maak ik de winnaar/winnares bekend!

Succes!
<3

24 opmerkingen:

  1. Heey Dominique, leuke actie! Ik volgde je al via facebook, zoals je weer, maar ben nu ook één van je volgers op instagram 😊. Heb ff Zo skin healtgeliked. Oh ja mijn emailadres is daniellevanbreugel@ziggo.nl
    Succes met je winactie! Grtjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie���� dvanderveeken@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am very glad to here on your website which is very informative and useful to me.Cosmetica groothandel is the part of my life because I run the business since five years.I learn many new things from your post and your observation about the subject is great.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thankyou! That's so nice to hear!!
    But can you read this in Dutch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee! Dit zijn echte producten die nodig zijn met dit weer..
    Ik heb je gevonden op INST en FB en natuurlijk de berichten gedeeld.
    INST: kar0lien1 / FB Karolien Vis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winactie en wat een mooie omschrijving bij de producten. Het lijkt me super om deze ook te testen dus ik doe graag mee! Heb alle stapjes gevolgd! Info@kimmetjekims.nl is mijn e-mail! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je account leuk en zou graag mee doen met de winactie. Ik volg je op insta maar helaas heb ik geen facebook dus die stappen kunnen niet srry
    Email. Eigenstylesieraden@gmail.com
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe graag mee! Mijn E-mail adres: Themakeupblognl@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie! heb alle artikelen gelezen en ik doe mee ;) mijn emailadres is: laurienheijmans@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke winactie, mijn producten zijn helaas op en het is toch wat te prijzig om het opnieuw te kopen, mijn mail: info@lifeof2sisters.com en fb: Sofie Hoen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk! Wil je extra kans maken kan je ook vriendinnen taggen of eventueel delen ;)

      Verwijderen
  12. tuurlijk doe ik mee! niet geschoten is altijd mis��
    mijn email is daisyruys@ziggo.nl ����

    BeantwoordenVerwijderen