donderdag 28 januari 2016

Herôme Spray on topcoat.

Hoi Hoi!
Vandaag een review over de spray on topcoat van Herôme.
In eerste instantie wist ik niet goed wat ik moest verwachten van deze spray. Ik las eerst wat informatie in de bijgestuurde store handleiding.
Ik ging gelijk aan het testen. Ik lakte mijn nagels in een mooie kleur waarvan ik wist dat de lak niet zo super lang bleef zitten. Mijn nagellak blijft nooit langer mooi zitten dan twee dagen.
Ik spray de spray on top coat op mijn nagels. Het is van belang dat je ongeveer 10 centimeter van je nagels af sprayt want het is erg koud als je van dichtbij sprayt.
De topcoat spray helpt het beschermen van je nagellak én het zorgt dat je nagellak sneller droogt!
Ideaal toch?
Mijn nagellak bleef 4 dagen langer mooi dan normaal. Het werkt dus echt!
Een top coat lak is dus niet meer nodig en het geeft na 1 minuut al een beschermend effect. Eigenlijk is het een 2 in 1 spray!

Deze spray is te bestellen op www.herome.nl De spray kost €8,95.
Ik ben benieuwd wat jij er van vind!
Fan van Herôme? Lees dan ook mijn artikel over de Wonderpen. BlogByDominique Wonderpen

Liefsss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten