dinsdag 26 januari 2016

AmDitas portemonnee!!

Hoi Hoi!
Ik heb van AmDitas een hele mooie portemonnee toegestuurd gekregen!
Ik laat je zien wat ik er van vind.


Dit is de mooie portemonnee! Ik ben er super blij mee.
Op de foto lijkt het zilver maar als ik even wat in zoom...


... Dan zie je dat deze portemonnee bedekt is met hele hoop mooie zilveren palletjes!! Deze portemonnee heb ik nog nooit gezien. Ik vind de portemonnee erg bijzonder.


Even een kijkje binnen in de portemonnee. De portemonnee is heel handig verdeeld en ik kan er al mijn pasjes in kwijt! Ook is er nog ruimte om bijvoorbeeld je kassabonnetjes te bewaren achter de pasjes. Je kan het op de foto niet heel erg goed zit maar aan de linkerkant kan je eventueel iets van kassabonnetjes in kwijt.


De portemonnee is erg stevig en zal lang mee gaan!
Ook vind ik het visitekaartje erg mooi en duidelijk.

Nog even een weetje over AmDitas!
Ze bestaan namelijk bijna 2 jaar! Kijk daarom op de website : www.amditas.nl voor vele afprijzingen tot en met 1 februari 2016 !
Ook heb ik voor jullie een Kortingscode!

Met de kortingscode: 10Dominique  .  Krijg je 10 % korting op je bestelling! Ik zou zeggen, neem even een kijkje op de website want AmDitas heeft voor ieder wat wils!

Like AmDitas ook even op Instagram en Facebook, ze hebben namelijk een geweldige winactie lopen! Hou ook mijn blog in de gaten voor meer informatie van AmDitas en wie weet komt er wel een nieuwe winactie aan! ;)

Liefss! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten