donderdag 21 januari 2016

Favoriete wimperproducten!

Hoi Hoi!

Vandaag mijn top 6 favoriete wimperproducten!
Ik heb wel meer dan 6 producten voor mijn wimpers maar dit zijn toch echt de fijnste! Ik heb van redelijk veel wimperproducten dat ik denk van: 'Hmmm deze koop ik de volgende keer niet nog een keer'. Maar deze producten zijn dat zeker wel de moeite waard!

De essence Lash base.
Deze witte mascara gebruik je als base coat.  Dit is zo fijn, het zorgt ervoor dat je zwarte mascara intens zwart overkomt! Erg mooi.
Dit is een super fijn borsteltje. Hiermee kan ik alle wimpertjes aan.


De mascara van Model Launcher.
Dit is een mascara met een super fijne borstel! Ik heb hier al eerder een artikel overgeschreven. Te bestellen op www.modellauncher.nl .
Deze mascara gebruik ik na de witte base coat, erg fijn!
De wimpervezels van Bourjous.
Dit gebruikt niet iedereen. Maar het werkt echt! Het dunne borsteltje wat je op de foto ziet, zit vol met kleine wimperextension-vezeltjes. Dit breng je aan op je wimpers net nadat je een laagje mascara hebt aangebracht. De vezels zorgen voor meer volume en het verlengt een beetje je wimpers. Hoe meer lagen je van deze vezels aanbrengt, hoe meer lengte en volume je krijgt. Na dat je de vezels aangebracht hebt breng je er een laagje mascara overheen. Zo zie je niets meer van de vezels.
Een echte aanrader voor mensen met korte wimpertjes!!
De Mascara van Rimmel Wake Me Up.
Deze mascara ruikt naar komkommer! Echt iets unieks. Het ruikt fris en het geeft je ogen een frisse kijk. Het borsteltje vind ik erg fijn om de lengte in te werken. Maar niet om alle wimpers mee te nemen omdat ik korte wimpers heb.
De mascara van Maybelline.
Het borsteltje is gebogen. Dit is voor een krullend effect van je wimpers. Dit gebruik ik meestal als laatste laag. Hiermee kan ik de wimpers fijn verdelen en een beetje omhoog duwen.
Wimperkruller.
Ik kan niet zonder dit accessoires!! Dit is mijn must-have van mijn dagelijkse make-up. Ik heb zoals eerder al vernoemd, korte wimpers, hierdoor krullen ze niet uit zichzelf. Ik krul altijd eerst mijn wimpers en daarna breng ik pas mascara aan!

Dit zijn mijn favorieten!
Liefss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten