maandag 4 januari 2016

Trind nagellak!

Hoi allemaal!

De eerste post van januari gaat over Trind nagellak. Eerder heb ik eens een wat nagellakjes op mijn blog geplaatst. Maar nu komen ze allemaal tegelijkertijd!
Ik begon aan mijn nagels zonder een lakje. Ik vijl mijn nagels en geef een goede basis door een base coat te gebruiken.

Dit is een mooie kleur bruin. Zoals je misschien al eerder las in mijn artikels van Trind, is dit kwastje erg fijn! Het brengt fijn aan op de nagels en dekt goed!

Dit is een prachtige nude kleur. Ik heb een lichte huid en heb het lakje wat opvallender gemaakt door wat glitters aan te brengen. Ook de mooie glitters zijn van Trind! Dit zie je steeds vaker, de glitters worden aan het begin van de nagels aangebracht. Dat is een keertje wat anders.
Dit is de beste rode nagellak die ik ooit geprobeerd heb. De nagellak blijft super goed zitten en lakt erg mooi. Een classy rode kleur past bij iedereen!

Dit is een prachtige, zachte roze kleur. Mijn ringvinger is bedekt met een witte glitter van Trind!
Deze roze kan in de winter en zomer. Eigenlijk altijd!

Ik ben super tevreden met de nagellakjes! Ze blijven ook altijd goed zitten!
Een kleine tip: ontvet je nagels voordat je gaat lakken met pure alcohol. Dit zorgt dat de nagellak beter aan je nagel hecht!

Liefssss.

2 opmerkingen: