donderdag 10 september 2015

Oogmake-up look!

Deze ooglook is niet heel moeilijk! Ik ga het je laten zien door middel van plaatjes, stap voor stap. Als laatste laat ik de artikelen zien!
 






Als eerste heb ik een eyeliner lijntje getrokken en wat mascara op mijn wimpers aangebracht. En ik had wat poeder op mijn hele gezicht gedaan.






Daarna heb ik heel eenvoudig een bruine oogschaduw aangebracht tot aan mijn acadeboog. Ik heb nu de oogschaduw gebruikt van L'oreal.




Nu heb ik de donkerste bruin gebruikt van het Nude pallet van Maybelline. Deze heb ik net iets boven de acadeboog aangebracht voor een diepere kijk. (Ik kijk hier naar beneden zodat je goed kan zien waar ik de oogschaduw heb aangebracht)







Hierna heb ik de oogschaduwcreme van Max Factor gebruikt. Het is een zilvere oogschaduw waar een glitter in verwerkt zit. Dit bracht ik met mijn vinger aan in plaats van een kwastje.
Het is de bedoeling dat je de bruine kleur van L'oreal een lichtere tint geeft met een glittertje eroverheen.







Hierna heb ik een wit kohl potloodje gebruikt om mijn waterlijn een witte tint te geven. Hierdoor lijken mijn ogen groter. En ik heb in het hoekje van mijn oog ook wat witter gemaakt met dat potloodje. Dit geeft een frissere kijk en ook mijn ogen lijken hierdoor wat groter. Ik kom aan deze tip via: Lotje Euser!





                         Voor de finishing touch heb ik wat blush aangebracht met een                    licht glansje erin. De blush is de meest roze kleur van Max Factor!
                                        









                                            Dan is mijn oogmake-up al helemaal klaar!
                                            Dit zijn de producten die ik heb gebruikt!



 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Liefss




2 opmerkingen: