woensdag 9 september 2015

Acrylnagels bij Melissa!

Hoi allemaal!
Gisteren heb ik acrylnagels laten zetten bij Melissa! Ik ben er zo blij mee!! Mijn nagels zijn afgestemd op de zomer. Het heeft een frisse uitstraling en heel zomers! De top van mijn nagels is bedekt met paarse, blauwe en licht blauwe glitters. Melissa werkt heel precies en dat zie je natuurlijk terug in het eindresultaat! Melissa heeft geen eigen nagelsalon maar wel een diploma voor acrylnagels en een eigen ruimte waar ze mensen kan ontvangen. Ze heeft enorm veel spullen, ook speciaal voor nagelbijters!!
Melissa haalt haar spullen bij een fabriek die de producten helemaal zelf maken, zodat er geen 'troep' in haar producten zit! Melissa doet dit omdat ze het heel erg leuk vind en ze wil elke keer een mooie creatie maken! Melissa is bezig met een eigen facebookpagina zodat ze iedereen op de hoogte kan houden met haar nieuwe zelfgemaakte creaties!
Wil jij ook zoon mooie acrylnagels? Als je namens mijn blog komt, krijg je een geheel nieuwe set met korting! Ze geeft je dan ook makkelijke tips! En als aller laatste verzorgd ze jouw handen met een heerlijke handcreme en een nagelolie. En als er een nagel binnen 14 dagen stuk is, word ie gratis gemaakt!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten