dinsdag 10 november 2015

Way 2 Natural!

Ik heb een super leuk (en vooral fijn!) product mogen ontvangen van Way 2 Natural.
Het merk is Iva Natura. Het zit al een klein beetje in de naam! Want al deze producten zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten.
De essentiële kruiden, plant extracten en oliën komen uit Turkije. Deze producten zijn 100% biologisch. Iva Natura heeft zo'n 26 biologische producten voor het gezicht, huid en haar!
Iva Natura draagt het Etko-keurmerk en is dierproefvrij!
Ik heb de Makeup cleansing foam toegestuurd gekregen! In deze cleansing foam zit zoethoutwortel extracten uit Konya verwerkt. De schuim is erg zacht en mild. Dit voelt erg fijn aan op de huid. Ook geeft het een kalmerend gevoel!

Zoethout heeft een ontstekingsremmende en antibacteriële werking! Dit is dus ook nog eens perfect als je een beetje last hebt van puistjes of dergelijke want dat is eigenlijk een ontsteking in je poriën.

Eerst ging ik eens goed kijken naar de folders van Iva Natura. Ook zat er een visitekaartje bij van Way 2 Natural.
Ik begon meteen aan het testen. Ik wilde natuurlijk wel weten hoe fijn deze cleansing foam is.
In eerste instantie dacht ik dat je deze foam wel kon vergelijken met een reinigingstonic. Maar dat is dus niet zo! Een reinigingstonic reinigt jouw huid. Deze foam reinigt jouw huid én haalt je make-up er zorgvuldig af én is nog eens extra zacht voor je huid!
Hier op deze foto heb ik een 'toefje' schuim op een watje aangebracht. Ik gebruik altijd een watje omdat dit hygiënisch is. Het kan ook met je vingers maar was van te voren goed je handen.
Breng de schuim aan op je gezicht rondom je ogen en in je hals. (Heel veel mensen vergeten de hals!)
De schuim voelt echt super zacht. Ik deed een test. Ik ging na ongeveer 5 minuten nogmaals met wat schuim over mijn huid en ik keek of er op het watje nog wat restjes make-up zaten. Maar nee, het watje was schoon! Deze foam doet zijn werk erg goed.

Ik bedacht me, als deze makeup cleansing foam  echt zijn werk goed doet dan gaat mijn lippenstift er ook goed af. Ik heb zelfs een heel kort filmpje gemaakt.
Ik zet het filmpje laten later online op Instagram en Facebook want op de een of andere manier lukt het niet om het filmpje te uploaden.
Ik had altijd met deze lippenstift een soort van conflict. Want mijn lippenstift ging er nooit goed af. En als het dan uiteindelijk van mijn lippen was, waren mijn lippen schraal en voelde het niet fijn aan.
Alleen al om je lippenstift er mee af te halen zou ik hem al aanraden!!!
Deze foam kost €14,89 voor 150 ml. Het is een zuinige verpakking.
 Ook kreeg ik er samples bijgestuurd! 2 keer shampoo en een gezichtmasker.
Ik was het meest benieuwd naar het gezichtsmasker! De kleur is namelijk zwart. Hier zit kleefkruid in verwerkt. Het is een kruid die ook gebruikt word bij huidaandoeningen zoals eczeem, wondjes, zweren, irritaties en schrammen. Het masker reinigt je huid grondig en er zitten ascorbinezuur, vitamine C en saponinen in!
Voor een pot van 250 ml betaal je €20,49. In die sample die ik heb getest bevat 7 ml en dat was ruim voldoende voor mijn gezicht!

De shampoo reinigt je haar uitstekend! Al het vuil word verwijderd en het voelt heerlijk aan. De sample bevat 7 ml en dat was voldoende om mijn haar te wassen. Ook is er een conditioner van.

Alle producten zijn te koop via www.deonlinedrogist.nl
En op de site van Way 2 Natural: www.way2natural.nl

Wil je op de hoogte blijven van Iva Natura, dan kan je ook altijd de Facebookpagina een duimpje omhoog geven!
https://www.facebook.com/Way-2-Natural-

Liefsss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten