donderdag 26 november 2015

Suti Facial Spray!

Hoi allemaal,

Mijn laatste blogartikel ging over de Spaanse handcrème en bodylotion.
In dat pakketje zat niet alleen dat...
Maar ook een product van Suti!
Ik kreeg een Facial Spray toegestuurd. Ik was benieuwd of het echt werkte want je leest er heel veel over zoals; Wauw zo fijn! of Zo'n lekker op je gezicht. 
Dus ik ging dit uitgebreid testen.
Zo ziet de verpakking eruit! Ik had meteen al een goede indruk. Dit product straalt rust uit en ziet er toch erg modern uit. Ook dat roze in de verpakking ziet er leuk uit!
Dit is dus gezichtsspray, dit is verkrijgbaar in verschillende soorten maar ik heb rozenwater.
Ik was zo benieuwd dat ik het gelijk die avond ging proberen.
Ik las de verpakking (wat vrouwen overigens áltijd doen) maar het viel me op dat er weinig te lezen was. Er stond op hoe je het kon gebruiken en wat er in dit flaconnetje zat. En wat er in dit flaconnetje zit  is rozenwater.
Die avond begon ik meteen na mijn dagelijkse reiniging. Je had twee opties om het te gebruiken. Of je sprayt het direct op je gezicht of eerst op een watje en daarna met het watje over je gezicht. Mijn eerste keuze was toch wel gelijk op het watje. Ik vind rozenwater heel lekker ruiken dus dat was echt meteen al een pluspunt! Ik voelde gelijk hoe zacht mijn huid werd. En vooral, hoe gehydrateerd!!

Echt een top product voor het hele jaar door. Je huid is niet meer droog. Nu al helemaal ideaal als je bedenkt dat de koude dagen er weer zijn. Je huid heeft extra verzorging nodig en een rozenwater gezichtsspray komt daar zeker bij van pas!

Ohja, een kleine tip, gebruik ook rozenwater voor in je hals. Niet iedereen neemt de hals mee in de verzorging.

Deze Facial Spray is te koop voor €24,95 bij www.corponatura.com .

Liefsss!

3 opmerkingen: