vrijdag 20 november 2015

Trind!

Hoi allemaal!
Trind heeft de limited edition Autumn Winter collectie 'St. Mortiz'.
Echt zes prachtige kleuren!
Vandaag review ik voor jullie de kleur: CC221- Upper Class Rebel! Dit is net geen zwart. De kleur is heel donker bruin!
Ik ging deze kleur testen omdat ik dit een super mooie kleur vind en je kan het altijd dragen zonder dat het niet een match heeft met jouw kleding die je vandaag draagt! Ideaal toch?
Op het nagellakpotje is het niet goed te zien dat het logo van Trind er op staat.
Ik begon meteen met de base coat van Trind. Mocht je groeven in je nagels hebben, gebruik dan de Trind ridge filler. Dit lakt daarna ook fijner voor jezelf!
Toen de base coat goed droog was, begon ik met de eerste laag. Het viel me gelijk op dat het kwastje erg mooi was. Het lakt fijn en zo begon ik aan mijn eerste laagje.
Je hebt zeker wel twee laagjes nodig van deze nagellak omdat de kleur daarna heel mooi naar voren komt.
Het tweede laagje was super mooi opgedroogd. Zonder strepen of dergelijke!
Het lakje glansden van zichzelf al heel mooi maar toch deed ik er een laagje top coat van Trind er over heen. Dit zorgt ervoor dat de nagellak mooi blijft glanzen en ook nog eens tegen een stootje kan.
Als je goed kijkt naar mijn gelakte nagels, zie je dat het echt heel donkerbruin is, tegen het zwarte aan.

Normaal blijft een gewone nagellak bij mij twee tot drie dagen mooi en onbeschadigd. Dit lakje zit er nu al voor de vierde dag nog steeds mooi op. En ook krijg ik nog steeds geen genoeg van dit mooie kleurtje, CC221-Upper Class Rebel!

Benieuwd naar de andere vijf kleuren? Binnenkort een ander kleurtje op mijn blog!
Geniet van het weekend.

Liefss


3 opmerkingen: