maandag 23 november 2015

Unboxing UVAS frescas.

HoiHoi,
Ik heb weer nieuwe producten gekregen! Het is een Spaans merk.
Hier in zat een bodylotion en een handcrème!
Echt een super mooie verpakking. Lekker vrolijk, zoals de rest van deze lijn.
De handcrème is in een handige voormaat en ik neem het dus echt overal mee naar toe.
De handcrème is een tikkeltje vaster dan de bodylotion. Al scheelt dit niet heel erg veel.
Er zit een vleugje citroen in verwerkt.
De geur is niet onaangenaam. Dit lijkt mij een geschikte bodylotion voor de zomer. Omdat het vleugje citroen de muggen afschrikt en dan word je niet geprikt! Ideaal dus.
Het smeert erg lekker!
Je huid word er zacht van, dit komt omdat er Grapefruit olie en Jojoba olie in verwerkt is.
Ook zit er Aloë Vera in en de handcrème en bodylotion is ook nog eens tegen beginnende rimpeltjes!
Een mooi toefje bodylotion!
Het trekt heerlijk in en zorgt echt dat je huid niet meer droog of trekkerig is!
Deze bodylotion is voor elk huidtype geschikt.
Je kan de hadcrème of bodylotion ook prima gebruiken voor je voeten! Het is lekker verfrissend.
Heb je droge of schrale plekken op je huid? Deze crème zal er voor zorgen dat je geen droge of schrale plekken meer zult hebben!

Op www.corponatura.com kan je de Handcrème bestellen voor €9.00!
En de Bodylotion voor €14.00.

Ik kreeg nog een product meer thuisgestuurd, de review komt nog online!

Liefsss

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè Dominique, ziet er weer goed uit. Leuk om je zo te volgen op je blog! Grtjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een super compliment! Ik vind het ook leuk dat je mijn blog volgt!

      Verwijderen