woensdag 9 maart 2016

Young Beauty Amie

Hoi Hoi!
Vandaag een review van het merk Young Beauty!
Young Beauty is een webshop waar je natuurlijke verzorgingsproducten kunt kopen voor een jonge huid. Wat ik merk is dat ze ontzettend veel rekening hebben gehouden met de prijzen!
Ze hebben verschillende merken die ze verkopen.
Neem vooral een kijkje op hun website: www.youngbeauty.nl

Ik heb deze heerlijke dagcrème gekregen van Young Beauty!
Het is een matterende dagcrème van de serie Amie.
De verpakking spreekt mij aan! Ik vind de verpakking er heel fris uit zien. Normaal houd ik niet van de kleur geel maar deze verpakking heeft een mooie, rustige maar vooral frisse uitstraling!
De dagcrème ruikt heerlijk!!

De dagcrème is pH-neutraal, mineraal oliën en parabenen vrij.
De crème is verzorgd met vitamine E, rozenbottels, blauwe bosbessen, citroen en oranjebloesem.
Ook is het wel fijn om te weten dat deze dagcrème net zoals de rest, dermatologisch getest is.
Deze lichte dagcrème is voor een normale, vette/onzuivere en gecombineerde huid. Doordat de crème een matterend effect heeft op de huid, voorkomt de crème dat jouw huid gaat glimmen. Ook houd de dagcrème de talg onder controle!

De dagcrème is dierproefvrij en 90,8% natuurlijk!De inhoud van deze tube is 100 ml.
Je kunt deze dagcrème (en nog veel meer!!) bestellen op de webshop www.youngbeauty.nl

Benieuwd naar het nieuwe product van Young Beauty? Klik dan op deze link:
Blog Beauty Beee

Liefss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten