woensdag 23 maart 2016

Handmade Scrub Gifts From The Garden Of Eden!

Hoi Hoi!
Vandaag weer wat speciaals op mijn blog!
Handgemaakte cosmetica!
Handmade with love..
Deze handgemaakte scrub heb ik gekregen van Gifts From The Garden Of Eden!
Omdat het zelf gemaakt is, is het zitten er 100% natuurlijke producten in.
Met deze handgemaakte cosmetica wil Gifts From The Garden Of Eden, speciale cadeautjes maken zodat elk meisje of vrouw zich verrast, geliefd en uniek zal voelen wanneer ze het pakketje open maakt.
De slogan luidt: It is more blessed to give than to receive.
'Alles draait om Liefde en Geven!'
Ik had het pakketje uitgepakt. Ik kreeg de Coconut Lemon Lime Basic Sugar Body Scrub.
De inhoud van deze mooie scrub is 200 ml. Ook zijn ze groter te verkrijgen: 500 ml en 1000 ml.
Ik heb de basic versie gekregen maar er is ook een versie verkrijgbaar met Shea Butter. Ook heerlijk!
Deze leuk verpakte scrub kost €11,99 en met Shea Butter kost €13,99.
Bij de scrub krijg je ook een mega schattig, houten lepeltje. Het lepeltje maakt het makkelijker om de scrub te gebruiken.
De verpakking is ook nog eens heel erg leuk!
Ik kreeg er twee proefmonstertjes bij en ik moet zeggen, ze zijn super fijn in gebruik!
In de zelfgemaakte scrub zit een olie in. Ik gebruikte de scrub en mijn benen waren voelbaar zacht en verzorgt! Dat vind ik belangrijk bij een scrub. De meeste Body Scrubs zijn niet voedend.
Ook is het fijn dat Gifts From The Garden Of Eden aan de verpakking van het product, een labeltje heeft hangen met de ingrediënten!
Ik maakte het pakketje open en werd oprecht heel erg blij. Het zag er zo mooi uit en super leuk versiert. Leuke cadeautip!
Wil jij deze heerlijke scrub voor een vriendin of voor je zelf?
De webshop www.edensbeautyshop.com is in de maak!
Je kunt wel al een bestelling plaatsen via edensbeautyshop@gmail.com !
Benieuwd naar andere producten? (Bijvoorbeeld de Body Butter serie!)
 Neem een kijkje op de Facebookpagina door op deze klik link te klikken.
Nog een heel leuk weetje!
Bij je eerste bestelling per mail krijg je 10% korting !!
Liefss! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten