vrijdag 18 maart 2016

Herôme nagellakjes!

HoiHoi!
Op mijn blog vandaag de 4 bestsellers wat betreft de Herôme nagellakjes!
De nagellakjes zijn goed van kwaliteit. Ook vind ik het wel fijn dat ze niet mega groot verpakt zijn. Dit maakt het dus gemakkelijker om ergens mee naar toe te nemen of snel in je tas te stoppen. Handig dus voor op vakantie. (Die voor de meeste van ons nog wel even duurt.)
Wat ik eigenlijk nog het belangrijkste vind aan een nagellak, is dat deze fijn lakt. Zo breng je de nagellak mooier aan!
Herôme nagellak nummer 31.

Dit is een mooie oranje-rode nagellak! Mooi voor alle tijden van het jaar!

Herôme nagellak nummer 23.



Een mooie donker roze kleur! Dit is echt mijn favoriete kleur. Lekker vrolijk.

Herôme nagellak nummer 12.


Een leuke taupe kleur. Dat is echt geliefd bij vele vrouwen. Het is ook nog eens leuk om te combineren met één nagel bedekt met glitternagellak.

Herôme nagellak nummer 65.


Het is geen glitternagellak maar zilver. Deze is niet dekkend maar dat geeft juist een mooi effect. Het lakje heeft een mooie glans over zich. 

En als topcoat heb ik de Top Coat Spray gebruikt!


De spray geeft jouw nagellak een beschermlaagje. Hierdoor is het niet meer nodig om een topcoat nagellak aan te brengen. Handig toch?

Fijn weekend!
Liefss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten