donderdag 5 november 2015

Victoria's Secret Beauty's!

Wie kent het niet, Victoria's Secret!

Ik heb 4 van deze beauty's. Ik ben hier echt zo blij mee!

Eerst de bodymist:
Ik heb de 'Coconut passion' bodymist.
De geur is erg lekker. Het ruikt naar kokos en vanille. De geur is erg aanwezig en de geur blijft de hele dag bij je lichaam hangen. Dit is een super uniek product voor in de zomer of als je op vakantie gaat naar een warm land. Want als je de bodymist verstuift op je lichaam dan verfris je jouw lichaam.
Nu het wat kouder word draag ik eerder een parfum dan een bodymist.

Ik heb ook de 'Sheer Love' bodymist.
Deze geur is erg zacht. Ik vind het een hele 'lieve' geur en blijft de hele dag door bij je hangen. Maar deze geur is niet sterk aanwezig.

Dan mijn bodylotion van Victoria's Secret!

Ik heb er een van 'Sheer Love'.
De geur is het zelfde als de geur van mijn bodymist. Lekker licht maar oh zo lief!
De bodylotion is heerlijk hydraterend en dus perfect voor een wat drogere huid. Wel zit hier heel wat parfum in verwerkt. Dit blijf je na het aanbrengen van de lotion nog heel goed ruiken. De lotion trekt goed in.

Ook heb ik er een van 'Amber Romance'.
Dit was mijn eerste bodylotion van Victoria's Secret. De geur is wat sterker en een heel klein beetje kruidiger. (Niet de kruidige achtergrond van Calvin Klein.) De aller eerste keer dat ik de bodylotion aanbracht vond ik het al meteen heerlijk ruiken en het was een erg zachte lotion die ik over mijn huid verspreidde. De dag erna was ik zo verbaasd..
Ik rook de geur nog steeds!!

Ik ben benieuwd wat jullie van de Victoria's Secret lijn vinden. Ik ben er helemaal verliefd op. Ook zijn er andere geuren te verkrijgen bij de drogist en op internet.
De bodymist kost: €11.99.
De bodylotion kost: €9,99.

Soms is er een aanbieding bij de Etos en dan heb je er één voor €8,99!!
Je doet erg lang met zoon flacon van Victoria's Secret. Die er overigens erg mooi uit zien!!

Liefsss.

4 opmerkingen: