woensdag 18 november 2015

Mijn opgemaakte producten.

Hoihoi,
Vandaag mijn producten die ik opgemaakt heb!
Als eerste de Nivea dagcrème. Hier zit een SPF 15 in verwerkt.
Deze dagcrème is voor een normale huid. Het is geen vette crème maar een goede hydraterende crème! Ik vind het een van de beste dagcrèmes. Elke ochtend voordat ik mijn make-up aanbreng, breng ik ook altijd deze dagcrème aan.
Nivea is ook vaak in de actie bij de drogist! Ook is het fijn dat de crème in een tube zit omdat dit hygiënischer is dan in een potje. Van Nivea heb je heel veel verschillende soorten crèmes maar dit is de meest normale en daarbij een prima crème als je huid niets meer nodig heeft dan een goede hydratatie.
Als tweede heb ik deze Nivea reinigingslotion opgemaakt! Deze lotion valt onder de zelfde serie als de dagcrème. Een prima reiniging die ook nog eens hydraterend en verfrissend is! Heel simpel in gebruik, je pakt een watje waarmee je de lotion op je gezicht aanbrengt.
Ook goed om te weten is dat je met deze lotion ook echt super goed je oogmake-up er mee af kan halen! Het is een lotion die erg zacht is voor je huid.

Nu is de Nivea in de actie bij de Etos (1+1 actie)
Als laatste heb ik mijn nachtcrème van Oriflame opgemaakt! Oriflame zal niet iedereen kennen maar het is een soort van 'party' waarbij een gastvrouw langs komt en allerlei producten laat zien en geeft uitleg aan jou en je uitgenodigde mensen. Ook is er een gelegenheid om producten te testen en daarna te bestellen.
Terug naar de nachtcrème, er zit een lekkere rozengeur in verwerkt. Heerlijk en lekker hydraterend!
Deze crème is gemaakt voor een droge huid.

Hopelijk vonden jullie het leuk om dit te lezen.
Ik ben nog steeds druk met testen van producten en de reviews verschijnen zo snel mogelijk!

Liefsss!

5 opmerkingen: