donderdag 12 november 2015

Nagels verzorgen met Trind!

Mijn nagels zien er weer tip top uit!
Ik laat je zien wat ik heb gedaan.

Als eerste heb ik met een bokkenpootje mijn nagelriemen naar achteren geduwd. Daarna mijn nagels in de juiste vorm gevijld.
Als eerste een laagje Trind Nail Repair.
Dit is een verstevigend lakje. Het lijkt op een nagelverharder maar dan verstevigd het lakje jouw nagels! Dat is beter dan dat het lakje verhard. Ook komt er een glansje bij kijken.
Nu het product wat ik een tijdje geleden aangeschaft heb.
De Trind Nail Brightener zorgt dat je het uiteinde van je nagels witter word.
Het lakje zelf heeft een licht paarse gloed. Ik wilde dit lakje uitproberen omdat sommige mensen zeggen dat je nagels dus ook een paarse kleur krijgen.
Hier heb ik het lakje al op mijn nagels aangebracht. In zoverre je mijn duim kan zien is mijn nagel niet paars! Waar ik wel achter ben gekomen is dat als je bijvoorbeeld even door de kou gaat, dat het lakje dan paars word. Ik denk dat dat echt heeft te maken de kou en de kleur van je handen (die dan een klein beetje rood worden).
Verder is dit lakje echt top! Het werkt echt!
En om mijn nagels en nagelriemen nog even goed te verzorgen, geef ik mijn nagelriemen lekker een 'boost' met deze Trind Cuticle Balsam. Het ruikt erg lekker en verzorgd enorm goed!
Nog even een handcrème op mijn handen en klaar!
Ik heb deze handcrème gekregen om te testen en dat ben ik ook vol op aan het doen. Eerst ga ik de crème nog goed testen en dan komt er een review van!

Nog niks op je verlangenlijstje kunnen zetten omdat je niks weet?
De nagelproducten van Trind is een super leuk cadeautje!
Je kan ze online bestellen of bij een Etos bij jou in de buurt!

Liefss

3 opmerkingen:

  1. Super leukk! Alleen jammer dat t trind een beetje prijzig is....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leukk! Alleen jammer dat t trind een beetje prijzig is....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dankje!! Jaa maar er is regelmatig een aanbieding bij de Etos en het vergaat niet ! ❤️

      Verwijderen