woensdag 20 april 2016

RAU gezichtscrème en masker!

Hoi allemaal!
 
Deze producten heb ik een tijdje geleden gekregen!
Het is een gezichtscrème en masker van RAU!
 
 
Deze mini's zijn bestemd voor elk huidtype! De gezichtscrème, Orient's Secret is heerlijk. Het is een 24-uurs crème. Ik gebruik hem als ik wakker word en als ik ga slapen! Heerlijk.
 
 
Orient's Secret.
Deze crème hydrateert heel goed en verzorgd je gezicht zoals een gezichtscrème dat hoort te doen.
De crème heeft een neutrale geur.
Ook fijn om te weten is dat je maar een klein beetje nodig hebt om een groot oppervlak in te smeren!
De crème is zacht en trekt goed in.
Het maakt je huid zacht!
 

 
White Tea Silk Mask!
Dit is echt een heerlijk masker. Ik had nog nooit zo'n heerlijk masker geprobeerd!
Dit masker is een crème masker en dit laat je dan ongeveer 10 á 15 minuten intrekken. De overige restjes op je gezicht kan je er af halen met warm water.
Je huid voelt als nieuw aan!
Dit masker liet bij mij olie achtige sporen na op mijn huid. Heerlijk om jezelf eens lekker een mini massage te geven!
 
 
Ik ben super tevreden over deze heerlijke mini's van RAU!
Ook kan je deze producten bestellen op hun site!
En ja, dat is zeker de moeite waard!
 
Liefss!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten