dinsdag 12 april 2016

Clinique Smart Custom-Repair Serum!

Hoi allemaal!
Ik ben weer druk aan het testen!
Ik heb deze serum gekregen omdat ik één van de Glamours Beautylovers!

In de maand maart heb ik deze Smart Repair Serum gekregen!
Ik begon meteen met testen, ik kan niet meer zonder!
Dit serum is parfumvrij (Net als alle andere producten van Clinique).

Deze serum is geschikt voor elk huidtype.
Een serum is te combineren met een dag en nachtcrème.
Dit serum maakt je huid echt super egaal en zacht!


Deze serum heeft een mooie, luxe uitstraling!
De substantie van het serum is heel erg fijn. Iets dunner dan een gel substantie.
Het voedt de huid geweldig en trekt heel fijn in.
Ook het aanbrengen van het serum voelt fijn en hydraterend!

Kortom, ik ben super blij met dit serum!

Liefss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten