donderdag 19 mei 2016

Clinique Pep-start

Hoi Hoi!
Als trotse Beautylover van Clinique, heb ik mijn tweede product toegestuurd gekregen!
Ik kreeg de Clinique pep-start oogcrème!
 
 
Het viel mij al gelijk op dat het heel heerlijke substantie heeft.
Ik ging gelijk eens een beetje onder mijn ogen proberen. Voor vermoeide ogen is dit een fijn serum.
Heerlijk verfrissend op je ogen. Ook hydrateert deze oogcrème heel fijn!
De ronde applicator die zich op het tubetje bevind, vermindert zwellingen onder je ogen.
 
 
Een mix van 7 peptiden ondersteunt de collageenproductie die kan verminderen door vermoeidheid, stress en slaapgebrek. Een combinatie van kalmerende en revitaliserende ingrediënten houdt de huid van de oog-zone rustig en in balans.
Je mag deze oogcrème ook zeker gebruiken op je oogleden! De crème voelt erg fijn en verfrissend aan. Het heeft een fijne substantie, deze trekt snel de huid in.
Breng de oogcrème roterend aan op de huid rondom de ogen. Gebruik hiervoor de handige bolling (Applicator) op het tubetje.

Ik ben er zo tevreden over! De geur is licht maar toch lekker fris.
Ik keek ging even 'Googlen' waar je deze oogcrème allemaal kan kopen. Want als deze op is wil ik toch wel een nieuwe hiervan kopen. Je kan het kopen in een Douglas of een Ici Paris XL. Online is deze oogcrème op meerdere sites verkrijgbaar.
De prijs ligt rond de €26,00.
 
Veel liefs!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten