maandag 22 februari 2016

Trind!

HoiHoi!
Ik heb twee super producten gekregen!
Van Trind heb ik eens eerder wat producten van gereviewd.
Die kan je overigens lezen door op deze link te klikken:
 
Trind richt zich vooral op het verzorgen van nagels. Maar nu ga ik mijn mening geven over de handcrème van Trind!
 
 
Allereerst vind ik het een mooie luxe verpakking! Dit is de Hand Repair lijn.
Het lijkt een gewone handcrème maar dat is het zeker niet. De duo-liposomen technologie helpt de huid met het aanmaken van vitamine F. Vitamine F is een bouwsteen voor de productie van nieuwe, verbeterende huidcellen.
Ook zitten de vitamine ACE in deze handcrème verwerkt.


De nagelversteviger met een kleurtje van Trind!
Het is een roze, parelmoer kleur. Het lakt anders omdat het een andere substantie is dan een gewone nagellak. Deze lak heet: Pink Pearl.
Echt een hele mooie licht roze kleur. De lak verhard je nagel niet maar verstevigd de nagel. Vandaar ook de naam : nagelversteviger. De versteviger maakt je nagel sterker. Ook is het handig dat er meteen een kleurtje in verwerkt zit. Dan hoef je jouw nagels niet nog eens te lakken met een nagellakje. Ideaal toch?
 
Trind is verkrijgbaar bij verschillende Etos vestigingen en natuurlijk op de site van Trind!
 
Liefsss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten