dinsdag 16 februari 2016

Ringen van KellyBijou!

Hoi Hoi !!
Ik heb super mooie ringen gekregen van KellyBijou!

Kennen jullie de Melano Twisted ringen? Dit is een soort van vergelijking!!
Maar dan veel goedkoper én net zo mooi!

Deze goudkleurige ringen heb ik gekregen in maat 17. De ringen passen precies!
Ik ben er zo blij mee! Ik draag eigenlijk nooit goud maar deze ringen staan zo mooi!!
Het diamantje (ook wel het element) genoemd, kan je er af draaien. Zo kan je altijd andere elementen op je ring draaien. Dan heb je altijd iets moois op ring dat bij je kleding past!
Heb jij een Melano Twisted ring? Dan kunnen deze steentjes van KellyBijou op jouw ring! Ik heb het zelf ook geprobeerd op mijn eigen Melano ring en het past echt!
De elementen zijn te koop vanaf €5,00 !

Ik kreeg er een hele mooi aanschuifring bij als extra'tje! Echt super mooi om in een geheel te dragen maar ook zeker niet verkeerd om los van elkaar te dragen. De aanschuifring is mooi gevuld met diamantjes.

Wil jij ook zo'n mooie ringen? Neem dan een kijkje op : www.kellybijou.nl
Wil je de ringen nog goedkoper bestellen? Ook dat kan! Ik heb een kortingscode voor je van 25% !!
'Dominique25korting'
Geldig tot en met 1 april 2016!

Bestel snel! Er zijn verschillende kleuren beschikbaar!

Veel liefsss. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten