woensdag 10 februari 2016

Art Deco!

Hoi allemaal!
Hier een kijkje van de prachtige make-up van Art Deco!


De lipgloss is een mooie zachte roze gloss met een mooie lichte glitter er in verwerkt!


Het belangrijkste van de lipgloss vind ik dat 'ie niet plakt! Het viel mij direct op, deze lipgloss plakt niet en blijft goed zitten! Ik ben er helemaal weg van en draag de lipgloss ook bijna elke dag!


Dit is een nagellak waarin een lichte glitter is verwerkt en een mooie parelmoer glans!
De lak is prachtig om gewoon zo te dragen of om over een mooie kleur nagellak te dragen.
In eerste instantie dacht ik dat ik het flaconnetje niet open kreeg maar het dopje moet je eerst een klein stukje omhoog doen en daarna kan je het open draaien, dat had ik nog nooit meegemaakt.

Ik ben in ieder geval heel tevreden over de Art Deco make-up.
Ben je benieuwd naar meerdere producten van Art Deco? Neem dan een kijkje in een douglas want daar verkopen ze dit merk!
Of check de site: www.artdeco.de of www.artdeco.com

Liefsss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten