maandag 5 oktober 2015

Winactie review

Als aller eerste,
@_thatcandlesmell , bedankt dat ik heb gewonnen met jouw winactie!

Wat kon je winnen met de winactie:
* Essence oogschaduw pallet,
* Catrice oogschaduw,
* Nivea maskertje,
* nepnagels,
 
Ik was het meest benieuwd naar de oogschaduw en ging het ook gelijk uitproberen!!
Het pallet heet: Essence Love Letters.
Op mijn arm zijn de swatches minder goed zichtbaar omdat ik een lichte huid heb.
 
Je ziet wel de mooie glans van de oogschaduw, hiermee kan je mooie effecten creëren op je oogleden. Hiermee kan je ook een mooie smokey eye mee maken. Doordat er een hele donkere kleur in het doosje zit.
Dit pallet is vooral bedoeld om te blenden (te vervagen). Op de achterkant van dit pallet staat ook namelijk dat je de donkere kleuren aan de buitenkant van je oog moet gebruiken. De lichtere kleuren zijn voor het midden en de binnenkant van je oog. Dit geeft het mooiste effect!
 
Ook is het mooi om je oogschaduw te mengen (ik bedoel daarmee dat je bijvoorbeeld eerst een donkere kleur gebruikt en daarover weer en lichtere zodat je een andere kleur of effect krijgt.) Je kan zelfsdoor het mooie glansje van de lichtere kleuren, gebruiken als highlighter om je wenkbrauwen beter uit te laten komen.
Kortom, heel veel mogelijkheden met dit pallet!


6 opmerkingen: