vrijdag 16 oktober 2015

D. Van Der Hoog masker!

Hoi allemaal,

In dit artikel ga ik de maskers van D. van der Hoog reviewen! Deze maskers heb ik gekregen om te reviewen!

Zo kreeg ik mijn maskers binnen! Ik was super benieuwd wat voor maskers er in zaten.
 
Het eerste masker wat ik ging testen was de Luxury Lotus Litchi.
Als eerste zijn deze maskers goed en mooi verpakt in een 'kartonnen hoesje' als je deze openmaakt zit er een zakje in wat precies lijkt op de buitenkant van het maskertje. Één verpakking is precies genoeg voor het hele gezicht Heb je ooit een Litchi gegeten of geroken? Het is namelijk een vrucht en die vrucht zit dus verwerkt in dit maskertje wat je ook echt ruikt! Een heerlijke frisse geur. Dit is een scrub masker. Dat wil zeggen dat dit masker exfoliërend is diepreinigend is. Dit is geen scrub! Je hoeft dus geen roterende bewegingen te maken. Dit masker is een soort van gel, het droogt dus niet op net zoals een kleimasker. In dit masker zitten donker rode korreltjes verwerkt, het lijken wel pitjes. Dit voelt heel erg prettig aan.
Het is een hydraterend masker en helpt het vochtbalans van je huid op peil te houden. Dit voel ik ook daadwerkelijk aan mijn huid! En dan nu vooral met deze koude dagen. Dit masker helpt het verwijderen van dode huidcellen, na 10 á 15 minuten spoel je het masker af met lauwwarm water. Je voelt echt gelijk dat je huid super zacht is!
Het is de bedoeling met dit masker dat je rondom je ogen en mond vrij houdt.
 
Het tweede masker wat ik een week erna ging testen was de: Smooth Shea Butter Cupuaçu.Ook dit masker is verpakt met een 'kartonnen hoesje' en daarin zit het maksertje zelf. Ook hierbij is één verpakking genoeg voor je hele gezicht. Dit masker ruikt heel lekker! Ik vind dat het ruikt naar macadamia. Dit zit er tevens ook in verwerkt in de vorm van een olie. Dit masker is speciaal voor een droge of gevoelige huid. Dit masker zit vitamine C, A en B. Ook zijn er essentiële vetzuren in verwerkt die verdere uitdroging van de huid voorkomen. Het masker stimuleert je huid om vocht langer vast te houden. Hierdoor krijg je dus een gehydrateerde huid. Zelf vond ik dit masker erg prettig. Na 10 á 15 minuten spoel je het masker af met lauwwarm water. Meteen voelde ik dat mijn trekkerige huid (van de kou) niet meer trekkerig was!
Ook bij dit masker geldt, hou de huid rondom je ogen en mond vrij.
 
 
Ik vind deze maskers erg fijn! En ze zijn beide zeker aan te raden!
 
Liefss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten