donderdag 1 oktober 2015

Best of September

Doei september en hallo oktober!

Omdat de maand oktober is begonnen, ga ik mijn fijnste, leukste of beste producten van september laten zien!

Als eerste deze geweldige lipbalsem 'The little soothing greenting'. Deze kocht ik bij de ICI PARIS XL, voor maar €2,50!
Het is een blikje met een zachte balsem. De balsem trekt in je lippen waardoor je de zachtheid van je lippen de hele dag door voelt! En als je 'droge' lippen hebt, breng deze lipbalm 1 keer aan en je kan de hele dag zonder.
Ook zit er een heel licht zoet geurtje achter, ik kan nog steeds niet goed verwoorden waar het naar ruikt.
 
 
Dan deze Max Factor oogschaduw crème! De crème blijft goed op je oogleden zitten. Soms gebruik ik deze oogschaduw crème voor een glitter effect boven op een andere oogschaduw.
Ik breng deze oogschaduw crème met mijn vingertoppen aan omdat ik de oogschaduw beter kan verdelen met mijn vingertoppen in plaats van met een kwastje.
Met make-up remover gaan deze glitters er goed af. Het is gelukkig niet zo dat dan rondom je ogen nog allemaal glitters achterblijven.
 
Ook het haarmasker van de Hema hoort bij mijn september favoriet! Ik heb hier al een blogpost over staan, dus hou ik het kort ;)
Nu de zomer toch voorbij is, kan ik mijn haar beter laten herstellen. Daarvoor gebruik ik deze budget-haarmasker.




 
Als laatste mijn favoriete parfum!
Dit is een namaak versie van Armani Si! De parfum is op oliebasis waardoor de geur langer op de huid blijft. Ik spray 1 keer per dag deze parfum op en in de namiddag ruik ik nog steeds het geurtje!
Ik kocht deze parfum bij Bargello in Den Bosch. Echt de moeite waard om een kijkje te nemen als je in de buurt bent.
Je kunt bij dit geurtje wel zien dat ik het met regelmaat draag.
 



4 opmerkingen:

  1. Echt leukkk!! Mijn fsvorieten is de gele babylipss, catrice all about choclate en maxfactor maxfactor😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeeuuk, interessante producten ook!! Ik zal een video maken over mijn september favorites! Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa leuk!! Ik ben benieuwd naar jouw Best of September! Xx

      Verwijderen