vrijdag 3 juni 2016

Mylène!

HoiHoi!
Een tijdje terug kreeg ik van Beautytestersofie twee heerlijke samples!
Een haarmasker en een peeling.
Ik ben er fan van en Sofie ook!

Het linker tubetje is de Mylène peeling!
De peeling is niet te hard en niet te zacht. Precies goed!
Het ruikt heerlijk.
Ik heb snel dat een peeling een agressieve werking heeft op mijn huid. Mijn huid word dan geïrriteerd. Dat is gelukkig bij deze peeling niet het geval!


En nu mijn favorietje!
Dit is een haarmasker die naar zoete kersen snoepjes ruikt!
Heerlijk dus, als je onder de douche staat.
Het maakt je haar lekker zacht en geeft je haar de voeding die het nodig heeft.
Het is een makkelijke verpakking, het was wel makkelijker geweest als dit ook in een tubetje zit zodat je niet met je vingers in het potje moet.
Overigens kan je meerdere keren hiervan doen.

Super bedankt Sofie dat je mij deze fijne producten hebt toegestuurd!
Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten